I'm Trouble

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Divergent

Av Tova - 29 augusti 2014 11:37

Är fortfarande hemma och är sjuk vilket suger. Hoppas bara att jag blir frisk tills imorgon då jag ska jobba. I vilket fall så tycker jag att vi ska prata Divergent. Jag gjorde ett test på nätet för att ta reda på vilken falang jag skulle tillhöra. Det visade sig att jag var divergent, inte lika stark som Tris dock, men jag är divergent. Falanger jag tillhörde var Erudite och Dauntless. En bra blandning enligt mig, eller vad tycker ni?
Ni kan göra testet här:   
Och berätta gärna för mig vilket testresultat ni fick, lika ärligt som en Candor.

Tittar på filmen just nu och har läst böckerna om och om igen. Älskar serien! Det är varav ämnet idag.
Men har ni några frågor, vilka som helst, så bara skicka frågan i en kommentar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova - 1 september 2014 08:04


En ny dag och en ny vecka. Satsar på att klara hela veckan. Även om jag här blivit förskyld på riktigt nu är mina öron bättre, det är ju alltid någonting. Men lycka till alla andra skolbarn så hörs vi i ett annat inlägg. ...

Av Tova - 30 augusti 2014 23:34

När man kan ha Harry Potter marathon med sin älskade lillebror ...

Av Tova - 30 augusti 2014 08:42

Då ska man snart iväg och jobba då. Första jobbet så jag hoppas att de vill ha kvar mig efter det, hehe. Nä men så dåligt ska det väl inte gå. Ungen jag ska passa verkar lugn så det kommer antagligen inte bli något fel, eller massor med fel...Ligger ...

Av Tova - 28 augusti 2014 11:38


Sjuk, idag också, vi som skulle få pizza i skolan. Äsch det är ändå skitsamma eftersom det är fotbolls turnering idag och jag är inte sugen att vara med precis. Men jag har inga rättigheter att vara med, de skrev ju för guds skull Tove istället för T...

Av Tova - 27 augusti 2014 22:18


För mig finns det inget värre än att gråta, speciellt om man råkar gråta inför andra. Jag är trött på att gråta och definitivt är jag trött på att gråta inför andra. Jag vill inte ha någon annans medömkan bara för att det rinner några tårar. När jag ...

Presentation


"Maybe I'm a Troublemaker, maybe I'm not.. What I have heard is that even the Devil once was an Angel"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards